Nezmar Lásku!

Nezmar šancu

Lásku som nikdy neoslavovala veľkými gestami 14.2. Oslavujem ju radšej priebežne, každý deň aspoň chvíľu. Je však mnoho ľudí, ktorí sviatok Sv.Valentína majú radi a radi ho oslavujú.

mimosa

photo: pinterest (style and create)

Je to asi aj tým, že ja nie som veľmi človek, ktorý dáva najavo emócie (aj napriek tomu, že som z Balkánu!) a nerada robím veľké gestá navonok. Ale chápem, že ľudia sú rôzni a niektorí to jednoducho potrebujú – ukázať niekomu, že ho milujú. Dá sa to však aj tak, aby sme si ten moment navždy zapamätali, ako niečo výnimočné a nezapĺňali priestior milovanej osoby zbytočnými vecami?

Jasné, že dá!

  1. Darujte zážitok – inak aj pre mňa obľúbený darček. Niet na koncert obľúbenej kapely, alebo  balet, operu, divadelné predstavenie, na ktoré ste tak dlho chceli ísť.
  2. Kino – dobrý film v kine je tiež zážitok. Ja milujem filmy a ísť do kina tak, že vám niekto postráži doma dieťa a máte s partnerom čas ísť len tak do kina, je podľa mňa veľmi pekným prejavom lásky
  3. Večera – choďte niekam spolu von, kde sa v kľude porozprávate, dáte si spolu dobré víno a “len tak” budete spolu vy dvaja
  4. Raňajky – a prečo nie?! veď to je také krásne sedieť ráno spolu pri káve, čaji a dobrých raňajkách a pozorovať, ako sa mesto pred vašimi očami prebúdza
  5. Spoločná prechádzka vo dvojici nič nepokazí. Ja milujem Dunaj. Je to rieka, ktorá tečie v meste, kde som sa narodila a tečie aj tam, kde momentálne žijem. A tie dve mestá sú vzdialené 500 km od seba. Upokojuje ma pohľad na ňu, ako tečie, ako po nej plávajú lode, jej pláže, plážičky na letné pikniky…och toľko krásnych spomienok!
  6. Kvety – kytica kvetiniek zo záhrady, prírody, od babičky z trhu, alebo lokálne a certifikované kvetiny v kvetinárstve. Ale nikdy rezané kvety, ktoré sú pestované v Keni alebo Rwande a dovezené ku nám z Holandska. Prečo? Je to privysoká cena, ktorú platíme za znečistené prostredie, kde sa kvety pestujú a neetické pracovné podmienky. Viac o tom povedia mnohé články a dokumenty (tejto téme sa ešte v rámci blogu budem venovať)
  7. Kozmetika – veľa šikovných rúk na Slovensku vyrába krásnu, voňavú, prírodnú kozmetiku
  8. Výlet – len tak niekam spolu z lásky. Nič luxusné, len krásne, úprimné a z lásky.
  9. Prísť domov a byť spolu. Rozprávať sa, pustiť si obľúbenú hudbu, uvariť jednoduchú večer, dať si spolu víno.
  10. A čo som dostala z lásky dnes ja? Planétu! Zelenú planétu!
Pridaj komentár

