2 sis: dve sestry= jedna skvelá kozmetická značka

Krása a zdravie

Na Slovensku pribúda množstvo nových kozmetických značiek. Ale si myslím, že som od žiadnej nevyskúšala toľko produktov, koľko od jednej, ktorá patrí medzi moje najobľúbejenšie – 2sis.

 

IMG_9059

Vieš, moje kamošky začali vyrábať kozmetiku…” je veta, ktorá dokáže u mňa vzbudiť veľký záujem, ale v zapätí aj mnoho otázok. Či je to dobré, či je to naozaj prírodné, či to nie je len také momentálne nadšenie, ale po prvých úskaliach to vzdajú, či je v tom plán značku a kozmetiku rozvíjať, či je to….och, veľa otázok!

Takto nejako som sa dostala aj ku kozmetike od 2 sis. Katka mi o nich porozprávala pri rannej káve a rozprávaní o jej nových eko objavoch (kto ma pozná vie, že ja sa veľmi rada inšpirujem ľuďmi, ktorí majú lepší prehľad, ako ja – niekedy iba pozerám, že kam na to chodia :)).

Zaujalo ma to čo o nich hovorila. Príbehy ľudí, ktorí sa odvážia na takýto krok ma naozaj fascinujú. Pozrela som si najprv ich stránku a potom som nejaký čas sledovala aj ich blog a facebook. A veľmi ma zaujalo čo písali. Pre mňa je dôležité, že ľudia, ktorí robia dobré veci, vedia o tom veľa, majú argumenty, píšu o tom a ja sa od nich veľa naučím (jedna sestra je chemička a druhá designerka). Ich blog sledujem stále, aj keď teraz píšu menej ako na začiatku, stále mi ich články slúžia ako dobrý podklad na to, aby som posúdila aj to či chcem skúsiť aj nejakú inú novú značku. Páči sa mi, že píšu o ingredienciách, ktoré používajú, ale zároveň aj o tých, ktoré nepoužívajú a pritom sa bežne vyskytujú v kozmetických prípravkoch,

Tak som do toho išla, najprv som vyskúšala ich šumivku, mydlo a balzam na pery. Všetko som s vôňou levandule. Keď som si otvorila balíček, levanduľový závan bolo cítiť ešte veľmi dlho. Mydlo bolo veľmi jemné s kopou levanduľových kvetov, ktoré mi plávali vo vani. Dcére sa táto hra veľmi páčila. Vždy sme pri kúpaní chytali lupienky, rozprávali sa čo to je, kde levanduľa rastie a prečo je v tom našom mydielku.  Balzam na pery veľmi nepoužívam, ale jeden sa snažím vždy mať, najmä keď je zima. A minulý rok veru bola dlhá a studená zima, tak som si ten balzam veľmi pochvaľovala.

FullSizeRender 20

A šumivka? Po dlhom, náročnom dni kedy pešo prechodíte celé mesto a vonku je – 15, absolvovali ste 4 rôzne stretnutia až do večera, na chrbte nosili batoh s počítačom, cestou domov zmeškali posledný autobus a trepali sa hore kopcom domov, tak jediné čo vás dá späť do rovnováhy je kúpeľ s levanduľovou vôňou. Prvé čo som urobila po príchode domov – zhodila batoh z chrbta, naplnila vaňu teplou vodou a otvorila balenie so šumivkou. Keď som videla veľkosť šumivky tak sa mi zdalo, že je príliš veľká na jedno použitie. Skúsila som ju zlomiť na menšie kúsky, ale nešlo mi to. Tak som ju ponorila do vane a po chvíli vybrala. Ešte mi v ruke chvíľku šumela, ale potom prestala. Nechala som ju vyschnúť a použila ju neskôr po podobnom dni, kedy som autobus síce nezmeškala, ale domov niesla 12 kilové unavené dieťa, ktoré mi zaspalo na rukách.

Od mojej prvej skúsenosti sa však značka posunula neuveriteľne dopredu a toto ma vždy teší. Okrem účasti na Urbanmarketoch, Dobrom trhu, Festivale Pohoda, kde robili aj praktické workshopy sú ich výrobky dostupné už aj v kamennom Zero Waste obchodíku U Dobrožrúta alebo v Nosene. Ich portólio sa naozaj neuveriteľne rozšírilo. Do mojej veľmi skromnej zbierky produktov na každodenné použitie som zaradila aj ich balzam na vlasy a šampón s cukríkovou vôňou. Momentálne si brúsim zuby aj na telové maslo.

Ako jediná kozmetická značka sa odvážila zabŕdnuť aj medzi opaľovacie produkty, čo ma nesmierne teší. Poslednou novinkou, ktorú som odsledovala sú produkty pre mamičky a bábätká. Takto pred 3 a pol rokmi by som skákala od radosti mať niečo takéto po ruke. Vtedy som prácne študovala čo je vhodné na prevenciu proti striám pre tehotné a potom čo vhodné pre bábätká.

A čo je ešte na tejto značke veľmi zaujímavé? Ich obaly po použití môžete vrátiť späť. A dve sestry  do nich opätovne naplnia svoje produkty a vám tak vznikne menej odpadu.

Pridaj komentár