Green Bin poradí ako správne triediť odpady

Život bez odpadov

Konečne! Aj na Slovensku je app-ka, ktorá vám presnie povie ako vo vašom meste triediť odpady a kde je najbližší zberný dvor vo vašom okolí.

Áno, konečne. To som si povedala, keď som si prečítala tlačovú správu o tom, že pomocou jednoduchej aplikácie môžeme zistiť, ako sa triedi odpad v meste, v ktorom sa práve nechádzame a ktorá občanom poradí kam zaviesť odpady, ktoré do nádob nepatria. Vyvinulo ju OZ EKOrast, vývoj podprorila spoločnosť NATUR-PACK a.s. a je zadarmo k stiahnutiu (ak používate Android tak tu ak iPhone tak tu).

Aplikácia funguje po celom Slovensku. Overila som si ju s kamarátmi v rôznych regiónoch Slovenska. Neoverila som si ju úplne v každom, tak poprosím každého kto si ju overí a ak niečo tam nefunguje, nech mi dá vadieť (opravím to v texte).

Fuguje veľmi jednoducho: stiahnete si ju do mobilu, alebo tabletu. Zapnete si Location Services, aby sa pomocou GPS určila vaša presná poloha. Keď si otvoríte aplikáciu, otvorí sa vám okienko, kde si zakliknete druh odpadu o ktorom chcete vedieť, ako s ním nakladať. Kliknete a aplikácia vám presne povie kam ho vhodiť, alebo zaniesť.green bin 1

Veľmi jednoduché a užitočné. Nemusíte sa stále pýtať či to robíte správne. Stačí si dvakrák ťuknúť do mobilu.

3 thoughts on “Green Bin poradí ako správne triediť odpady

  1. Spätné upozornenie: Žiť bez odpadov | N E Z M A R

Pridaj komentár